Verzending & Bezorging

GEEN VERZENDKOSTEN
We zijn blij om onze klanten veel waarde en service te bieden. Daarom bieden we gratis verzending vanuit onze magazijnen in Azië.


VERZENDING NAAR MEER DAN 200 LANDEN
We zijn er trots op internationale verzenddiensten aan te bieden. Er zijn echter enkele locaties waar we niet naar kunnen verzenden. Als je toevallig uit een van die landen komt, nemen we contact met je op.


VERLOREN/ONTBREKENDE PAKKETTEN

Novamére™ is niet aansprakelijk als tijdens het afrekenen een onjuist adres wordt opgegeven. Zorg ervoor dat uw factuur- en verzendadres correct zijn voordat u uw bestelling verwerkt. Als we een fout hebben gemaakt, nemen we de volledige verantwoordelijkheid voor de oorspronkelijke bestelling die kosteloos voor u is gemaakt.


DOUANE
Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele aangepaste kosten zodra de artikelen zijn verzonden. Door onze producten te kopen, stemt u ermee in dat een of meer pakketten naar u kunnen worden verzonden en aangepaste kosten kunnen krijgen wanneer ze in uw land aankomen.


VERZENDING TIJD
Levertijd is 7-9 dagen.
Dit is exclusief onze verwerkingstijd van 3-5 dagen.
Alle verzendtijden zijn exclusief inklarings-/douanevertragingen


VOLGINFORMATIE
U ontvangt een e-mail met een trackingnummer zodra uw bestelling is verzonden, maar soms is tracking vanwege gratis verzending niet beschikbaar.
MIJN TRACKING ZEGT "OP DIT MOMENT GEEN INFORMATIE BESCHIKBAAR".
Voor sommige rederijen duurt het 1-3 werkdagen voordat de trackinginformatie in het systeem is bijgewerkt. Als uw bestelling meer dan 7 werkdagen geleden is geplaatst en er is nog steeds geen informatie over uw trackingnummer, neem dan contact met ons op.


WORDEN MIJN ARTIKELEN IN ÉÉN PAKKET VERZONDEN?
Om logistieke redenen worden artikelen in dezelfde aankoop soms in aparte pakketten verzonden, zelfs als je gecombineerde verzending hebt opgegeven.
Als je nog andere vragen hebt, neem dan contact met ons op via Support@novamere.info en we zullen ons best doen om je te helpen.