Panier
Votre panier est vide.

FAQ

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij proberen hem binnen 1 week te bezorgen. Het kan zijn de verwachtte tijd kan uitlopen.

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kan de status van je bestelling checken via de track je order pagina op de website.

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten van de bestelling nemen de verkopers voor eigen rekening en zijn dus GRATIS tenzij anders aangegeven.

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik het retourneren?

Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden. Neem hiervoor contact op via info@chlorofyll.nl 

Bij wie moet ik zijn voor klachten over mijn bestelling?

Bij klachten kun je contact opnemen met ons (websitehouder), wij zorgen er vervolgens voor dat de verkoper jou klacht zo snel mogelijk oplost.

FAQ